Petita Pausa

 

Entre el concert de Metallica a Bilbao aquest passat cap de setmana i els examens no tinc massa temps per anar actualitzant (Això d’anar de cul per estudiar no és massa bo per la salut). A més estic en ple trasllat…. Necessito vacances!!!

Així doncs, com a mínim fins dilluns que vé no podré postejar res de res. Perdoneu les molèsties (ja sé que no podeu passar sense mi :p ).

 

Una abraçada a tothom!!

Edito: Bé, la pausa al blog ha estat més llarga del que em pensava, tant bon punt tingui Internet al nou pis tornaré a postejar com fins ara. Gràcies per seguir entrant al blog!! Salut i Muntanyes!!

4 respostes a Petita Pausa

  1. Dirk escrigué:

    Hola henky
    jo ultimament tampoc no soc gaire actiu a blogger. Ara visc a Alemanya per finalitzar el meus estudis – cosa que ja tocaba des de fa anys. Ja tinc localitzada la muntanya mes alta de Hanover. es diu Monte Müllo (Müll=deixalles) i es un abocador renaturalitzat. Ja fare un post quan faig l atac al cim.
    Ens llegem!

  2. henky81 escrigué:

    Ei Dirk,

    uf, això d’intentar mantenir el blog a l’estiu és complicat, entre les vacances i que intentes sortir de casa per no aguantar la calor, no hi ha temps per escriure jejeje

    A partir de Septembre tornaré a postejar de forma habitual!

    Molta sort amb el monte Müllo, compte amb clavar el piolet que no rebentis alguna bossa d’escombraries ;D I molta sort amb els estudis! Quan temps seras a Alemanya??

    Fins aviat!

  3. der K escrigué:

    ei henky
    he deixat el comentari i no he tornat a mirar aquesta entrada…
    be, el monte Müllo ha pasat el dia de les portes obertes sense mi perque no em vaig adonar a temps del dia ….un altre any sera.
    probablement estare per aki fins el febrer de l’any que ve. despres hauria de buscar una manera de fer una mica de diners ja que ara visc dels estalvis (de la meva xicota).
    no, es broma (en part). Si la empresa d’abans encara em vol suposo que al març ja estare per catalunya.
    si no saps que fer el cap de setmana del 23-25 de novembre: a manresa fan la expo-neu. gent de la meva seccio d’espele tenen un estand per presentarhi la seva botiga de material de muntanya. ultra fan simulacres de autosocors (d’espele), tirolines, rocodrom….i a prop tens dos dels 100 cims. El turó de la torre a no em recordo on, i el puig soler a st vicenç. amb una mica de sort trobaras la meva xicota voltant pel segon…

  4. henky81 escrigué:

    Jeje, ok doncs ja miraré a veure si m’hi puc passar a donar un cop d’ull per la fira. Els dos 100 Cims no crec que els fem, ja que som uns motivats i tenim intenció de fer els 100 Cims més alts de la llista ;D
    Espero que tinguis sort amb lo de la feina, i que tornis aviat per aquí, a veure si per fi decidim fer alguna sortida plegats!

Deixa un comentari

