Hospedatge de Videos

Bé, per fi he trobat una web d’hospedatge de videos que m’ha convençut (ara tot és qüestió de probar-la i a veure què tal). Prometen una capacitat de pujada de videos de 250 MB per setmana, la qual cosa ja em fa el fet perfectament. La web es diu Vimeo i promet força. A més, la gent que hi ha al darrera és gent com els de Connected Ventures, gent jove i fresca, que s’ho passa la mar de bé a la feina, com podeu veure aquí, la qual cosa repercuteix segur en que la feina estarà ben feta. Altres mostres de la festeta es poden veure aquí i aquí.

 

Actualització: Sóc llest amb ganes…. Resulta que ho he creat tot, he pujat el video, i tot perfecte, fins que he intentat posar-lo al post…. i aquí m’he trobat amb el problema. Resulta que Vimeo encara no està suportat a WordPress.com (ni posant-hi el codi amb un <embed>…). Total, que m’he obert un compte a Dailymotion que aquest segur que funciona i a partir d’ara faré servir aquest. En resum, ja tinc videoblog, dos a falta d’un, i ara ja podreu admirar els paisatges que m’aniré trobant, i de pas podreu aparèixer tots i totes per aquí algun cop jejejeje…

I per a començar, he pujat el video d’un animal quasi prehistòric que varem trobar pels boscos de Montserrat i, que amb molta sort varem poder grabar amagats al marge del camí.

 


Així doncs, els enllaços a les meves pagines de videos són els següents (Encara que, de moment, només utilitzaré el primer):

http://www.dailymotion.com/Henky81

http://www.vimeo.com/user:henky81

12 Responses to Hospedatge de Videos

  1. Anna Olivares ha dit:

    Joan tio!

    Es absolutament genial el vídeo de l’animal prehistòric! M’ha encantat en serio!
    jajajajaja k mono!

  2. henky81 ha dit:

    jejejejeje, les coses que es poden arribar a fer quan un està avorrit xDDDD

  3. xurri ha dit:

    riñuu ma emocionat i tot tornar a reviure l’experiencia del rinosaurus xuki!! una experiència inolvidable!!montserrat realment és una muntanya màgina, mai saps el que hi pots trobar!! jejeje

    aps, el blog està molt currat!! m’ha agradat moltiiisiiim!!és un clar efecte de la passió per la muntanya k portes dins (toma pastelon :P)

    bexituuss

  4. henky81 ha dit:

    Merciiii xurri!!!!

    Ja et tornaré el pastelón, ja….. jejejejej

  5. Toni ha dit:

    No et puc dir res més que CABRON!!!!
    Ja pots pagar-me els drets d’autor… ara una cosa el video BONISSIM.

  6. betasong1 ha dit:

    ñeteeeee!! ves amb compte amb els animals prehistòrics, q atakeeeeeen!!! Increible… m’he partit el cul durant 1/4 d’hora!!!!jajajajajajajajajajajaja
    Mencanta el teu blogg 😉

  7. henky81 ha dit:

    jajajajajajajaja el video és boníssim eh xDD

    Merci x visitar el blog, ja sats, k fer quan estiguis aborrida :p

  8. Oli ha dit:

    Uoooooooo!!!

    Molt bo els videos i el fotolog!

    El merit tb es del toni ke es un actoras 😉

    Fins aviat

  9. henky81 ha dit:

    jejeje

    estigues atent que pròximament trobaràs més videos…. Hi ha molts éssers extranys en aquests mons de déu, i sempre ens els trobem nosaltres 😉

    Merci x la visita, espero veure’t per aquí més sovint!!!

  10. xurri ha dit:

    ñuuuss!!!impresionant el video del nou animal estrany k vau trobar!!!no mu esperaba i ma encantat!!no tinc paraules!!buuuff com e rigut!! XDD

    si us trobeu akets bixos al final em tornare a apuntar alguna altre de les vostres excursions xk no pot ser km perdi aixo!! 😛

  11. Toni ha dit:

    Jajajajaja, nene entre les vaques i els cagallons mira que trobar-nos la fera
    Vaya tela m’he caiguat de la cadira nene, soc un actoras millor que David Meca.

    Som com una mena de Mulder i Esculli tio mira que ens trobem coses rares

  12. henky81 ha dit:

    jejejeje

    sou uns impacients, no teniu espera!!! El nou video ha de sortir al post del Pic dels Moros xDDD jo volia crear la sorpresa….

Deixa un comentari